tirsdag den 27. februar 2018

Embossingbaggrund

Denne gang har jeg lavet et lækkert kort med en metallic baggrund lavet med en stencil og embossing pulver.

Jeg har brugt:
  • Stencil (en jeg selv har skåret ud, men en hvilken som helst kan bruges)
  • Embossingpulver Cobber
  • Embossing stempelsværte
  • Varmepistol
  • Hvidt karton 
  • Et stort blomsterstempel 
  • En sort tus
  • Stempelsættet Bannere af eget design. Det kan købes her



For at lave baggrunden har jeg skåret et stykke hvidt karton i den størrelse jeg skulle bruge på kortet, derefter har jeg lagt stencilen henover og "duppet" stempelsværten gennem stencilen. 
Efter det hældte jeg embossingpulver over og varmet det med varmepistolen. 


For at få kortet til at se mere eksklusivt ud, har jeg sat en sort ramme bag motivet. 


Banneret er stemplet på lysebrunt papir og skyggerne er malet med Copic Markers. 
Bag banneret har jeg taget nogle enkle blomster og stemplet det med sort sværte, for at blomsterne skulle passe med baggrunden har jeg taget en sort tus og malet kanten op på blomsterne.


Teknikken med stencil og embossing pulver er en fed måde at lave bagrunde på og det er bestemt ikke sidste gang jeg gør det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spectrum Noir Tri-blend tusser

I fredags viste vi den første video på vores YouTube kanal . Nemlig en lille gennemgang af de nye tusser fra Spectrum Noir. Tusserne er al...