fredag den 2. februar 2018

Hvem er NHH Design

Hvorfor går du ikke i gang med at designe dine egne stempler? 

Spurgte min moster mig, den 17. juli 2017, på en café i København. Hun stillede et meget enkelt spørgsmål, et meget kort spørgsmål, et spørgsmål der satte nogle tanker i gang hos mig. Det var ikke helt nye tanker for mig, men alligevel mærkeligt at høre det fra andre og endte med et par søvnløse nætter, inden jeg traf beslutningen om at kaste mig ud i det. Så her er jeg.

Hvem er jeg

Hvis man beder andre om at beskrive mig er der et ord der altid vil blive nævnt som det første, jeg er kreativ… med stor K. Jeg har tegnet og malet i mange år, jeg elsker at bruge små krusseduller til at understrege en pointe, fremhæve min mening eller fortælle en historie. Nogle gange står ideerne bare i kø for at komme ned på papiret. Derfor syntes jeg at stempler er et fantastisk redskab inden for scrap, fordi der er så mange forskellige stilarter at vælge imellem og man kan sætte sit eget præg ud fra hvilke materialer man bruger og måden man bruger dem på.

Jeg har været scrapper i et par år, det er nærmest en familiehobby, for både min mor, mormor, moster og jeg scrapper sammen. det gør at vi kan hjælpe hinanden en del og der kommer rigtig mange gode inputs og ideer når vi sidder en eftermiddag med papir, stempler og saks.

Jeg har været med som siddende scrapper til arrangementer som Scrap a mania både i Roskilde og i Sorø, og selvom jeg kommer til at være med på en lidt anderledes måde i år, så glæder jeg mig meget til at være med som forhandler.

Mine stempler

Alle stemplerne er nogle jeg selv har designet og tegnet, ideerne og inputs er kommet fra familie og venner i scrapverdenen og den første kollektion er simpelthen de stempler vi længe har savnet. Jeg glæder mig helt vildt til at præsentere dem for jer. I dag må I nøjes med et sneak peak af nogle færdige kort, så har også I lidt at glæde jer til.

De næste 5 dage vil jeg hver dag afsløre et nyt stempel design, et par eksempler på hvordan de er blevet brugt, og måske en lille historie om hvordan og hvorfor de er blevet til.

Selve webshoppen åbner først efter SAM, da jeg vil være sikker på at have varer nok til alle.

Sneak peak 







4 kommentarer:

  1. Det bliver bare så spændende Nadja.
    Tillykke - endnu engang.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Det er så spændende. Pøj pøj og glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet

Spectrum Noir Tri-blend tusser

I fredags viste vi den første video på vores YouTube kanal . Nemlig en lille gennemgang af de nye tusser fra Spectrum Noir. Tusserne er al...