søndag den 11. februar 2018

Tak for en dejlig weekend!


Tusind tak for en dejlig weekend på SAM!
Jeg føler mig så godt taget i mod, og jeg er så glad for alle de søde og positive kommentarer jeg har fået af den der lagde vejen forbi. 

Efter så mange måneders forberedelse er det næsten helt surrealistisk pludselig at stå som forhandler på SAM og så oven i købet med egne designs.

Tusind tak til Rikke Bagger og hendes team for at passe så godt på os hele weekenden, og vil også lige takke min mor (Randi Heldt-Hansen) og min moster (Solveig Heldt) der har hjulpet mig så meget både med at starte firmaet op og i weekenden.

Og til dem der ikke har haft muligheden for at lægge vejen forbi eller nu egentlig godt ville have haft nogle af stemplerne med hjem så er webshoppen nu åben




Stort tillykke til Sanne Bidstrup, vinderen af vores lodtrækning søndag, hun gik hjem med to stempelsæt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spectrum Noir Tri-blend tusser

I fredags viste vi den første video på vores YouTube kanal . Nemlig en lille gennemgang af de nye tusser fra Spectrum Noir. Tusserne er al...