lørdag den 3. februar 2018

Vintage biler

Den første stempelafsløring er sættet Vintage Biler. Sættet blev til efter jeg for nogle måneder siden lagde et billede op af et bryllupskort, hvor jeg selv havde tegnet en bil til. Da der var flere der skrev rigtig søde kommentarer til den og ovenikøbet opfordrede mig til at lave et stempel, besluttede jeg mig for at den skulle være en af de første.



Stemplerne er lavet så bannerne passer på begge biler, og alle teksterne passer i banneret. Hele sættet  er A6 størrelse.

Her er et par eksempler på hvordan stemplerne kan bruges, flere kan findes på Pinterest








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spectrum Noir Tri-blend tusser

I fredags viste vi den første video på vores YouTube kanal . Nemlig en lille gennemgang af de nye tusser fra Spectrum Noir. Tusserne er al...