torsdag den 5. april 2018

Hokus Pokus

I dag vil jeg gerne præsentere jer nærmere for denne lille fyr, sættet hedder Den lille troldmand. Han er et af de første stempler jeg tegnede, faktisk så tegnede jeg ham allerede inden jeg overhovedet vidste jeg ville starte mit firma. 

Mange i min omgangskred er vild med fantasy og jeg elsker det også selv, derfor savnede jeg lidt noget jeg kunne bruge til kort til dem. 

Han er designet sådan at han både kan være en vaskeægte magiker eller en muggler klædt ud som magiker. Komplet med tryllestav, lap og magi. 

Der er også et "håndtag" til tryllestaven i tilfælde af at man gerne vil bruge den for sig selv. 







2 kommentarer:

Spectrum Noir Tri-blend tusser

I fredags viste vi den første video på vores YouTube kanal . Nemlig en lille gennemgang af de nye tusser fra Spectrum Noir. Tusserne er al...